SarjainfoVerkkopalvelutMuut julkaisut ja yhteistyö

SARJAINFO

Lehti sarjakuvan aktiivisille harrastajille. Ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Ilmoitushinnat:

• Koko sivu 450 € tai vuodeksi (4 seuraavaan lehteen ) 1500 € 173 x 240 mm tai takakansi 173 x 200 mm + leikkuuvarat
  • Puoli sivua (vaaka/pysty) 300 € tai vuodeksi 1000 € vaaka: 173 x 120 mm, pysty: 87 x 240 mm + leikkuuvarat

Huomioithan yllämainittujen ilmoitusten taitossa 3 mm leikkausvaran.

• Bannerimainos 200 € tai vuodeksi 600 € 144 x 38 mm, ei leikkausvaroja
  • Pienlehti-ilmoitukset pienlehteilijöille, bloggaajille yms. 20 € 70 x 38 mm, ei leikkausvaroja

Kaikki lehti-ilmoitukset pitävät sisällään kuukauden ilmoituksen sarjakuvablogit.com-verkkopalveluun. Verkkopalvelun bannerien koot:

• Sarjakuvablogit.com: 468 x 60 px. Pienlehtimainos 283 x 154 px.

Suomen suosituin sarjakuvablogipalvelu. Kampanjat voidaan ajastaa halutusta päivästä lähtien. Aineiston toimitus: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Ilmoitushinnat verkossa:

• 1 viikko 70 €
  • 1 kuukausi 150 €
  • 3 kuukautta 300 €

Muuta

Suomen sarjakuvaseura ja sen ylläpitämä Sarjakuvakeskus etsivät jatkuvasti toimintaan ja tapahtumiin sopivia yhteistyökumppaneita. Vuosittain tuotetaan Helsingin sarjakuvafestivaalit, sarjakuvaohjelmaa Helsingin kirjamessuille sekä paljon muita tapahtumia sekä julkaisuja eri ikäryhmille.

Helsingin sarjakuvafestivaalit - lisätietoa sarjakuvafestivaalit.fi